miércoles, 6 de febrero de 2013

O día da Paz


O mércores 30 de Xaneiro, todos os rapaces de Covadonga e Eiroás xuntámonos para celebrar o “Día da Paz”.

 
Durante a semana anterior preparamos un símbolo da paz en cartolina e cada ciclo o levaba dunha cor.

 

O primeiro que fixemos ao chegar ao cole de abaixo foi un baile entre todos os alumnos de Primaria. Cando rematamos, cantamos unha canción de Maná chamada “Queremos paz”.


A continuación, fixemos un círculo grande ao redor dos nenos de Infantil, que tamén se puxeron en círculo agarrados das mans para facernos un baile mentres cantaban unha canción.



Para rematar, fixemos de novo o baile porque nos gustara moito.

Foi un día xenial onde so reinou a paz.


4 comentarios:

  1. Mola mucho y con rizmo me diberti mucho

    ResponderEliminar
  2. Ya jajja que risa y me molo mucho gracias a todos por colaborar

    ResponderEliminar
  3. Yo también me divertí en el baile

    ResponderEliminar
  4. yo en el baile me rei mas q flipais con larisa y noa y el baile me encanto era muy molon jajajajaj

    ResponderEliminar